Olen tänään hyvällä omalla tunnolla viettänyt lorvipäivää. Aamulla saatoin kuopuksen eskariin, mutta sen jälkeen päätin kellahtaa sohvalle hyvän romaanin kera. Aikani luettuani alkoi vätystää ja otin pikku torkut keskellä päivää. Iltapäivällä vein esikoisen kaverinsa kanssa Serenaan ja vetelehdin pari tuntia sen jälkeen Petikon kaupoissa. Eurokankaasta en löytänyt taaskaan mitään kivoja kankaita -Unelma tarvitsisi vielä parit verhot.
Vielä lorvipäivää palatakseni, täytyy kyllä sanoa, että on ollut kiva päivä. Ajan näköjään saa kulumaan joutuisasti, vaikka ei tekisikään mitään. Ja sitä paitsi ajatukset saa jotenkin mukavasti järjestykseen joutilaana ollessaan. No huomenna on työpäivä, joten pääsen taas työntouhuun. Monta Tilda-ideaa onkin muhimassa, niistä kuvia taas myöhemmin. Palaamisiin siis!
Oheiset löydöt tein kuitenkin kaupasta, jossa myydään myös Riviera Maisonia ja muita hinnakkaita merkkejä. Kaupassa aikani kierreltyäni, suuni loksahti auki, kun kuulin seuraavan keskustelun. Siinä myyjä (omistaja?, myymälävastaava? tms) opasti toista myyjää jotensakin näillä sanoilla: "Täytyy laittaa nuo tyynyreppanat alennukseen. Asiakkaat kun huolivat mitään vaan nurkkiinsa, jos myy alennuksella".
Aivan uskomatonta asiakkaiden aliarvioimista ja vielä kun kyseessä on tosiaankin nk. laatuliike. Ja kenelle myyjälle tulee ylipäätänsä mieleen päästää suustaan tuollaista, varsinkin kun asiakas seisoo vieressä?? Teki mieli jättää ostokset liikkeeseen, mutta kun olin ne jo raahannut kassalle, maksoin tuotteet kiltisti. Eipähän tosin tarvitse hetkeen mennä tuohon liikkeeseen. Pah...
Aivan uskomatonta asiakkaiden aliarvioimista ja vielä kun kyseessä on tosiaankin nk. laatuliike. Ja kenelle myyjälle tulee ylipäätänsä mieleen päästää suustaan tuollaista, varsinkin kun asiakas seisoo vieressä?? Teki mieli jättää ostokset liikkeeseen, mutta kun olin ne jo raahannut kassalle, maksoin tuotteet kiltisti. Eipähän tosin tarvitse hetkeen mennä tuohon liikkeeseen. Pah...
Blogiani on muistettu, kiitos!! Maissi muisti minua oheisella tunnustuksella äskettäin. Lomani aikana sain myös pari tunnustusta, jotka mainitsin aikaisemmissa postauksissani. Kiitos kovasti, tunnustukset lämmittävät aina mieltä. Blogeja selatessani kuitenkin huomasin, että aika monella on jo ko. tunnustus, joten pidän pienen tuumaustuokion palkinnon kanssa.
Vielä lorvipäivää palatakseni, täytyy kyllä sanoa, että on ollut kiva päivä. Ajan näköjään saa kulumaan joutuisasti, vaikka ei tekisikään mitään. Ja sitä paitsi ajatukset saa jotenkin mukavasti järjestykseen joutilaana ollessaan. No huomenna on työpäivä, joten pääsen taas työntouhuun. Monta Tilda-ideaa onkin muhimassa, niistä kuvia taas myöhemmin. Palaamisiin siis!
Tiistaiterkuin Merja
6 kommenttia:
Todella kauniita ostoksia, nuo lasiastiat ovat niin kauniita!!!
Myyjä ei ole kyllä oikein ajatellut, mitä suustansa päästää asiakkaiden kuullen. Alennusmyynnithän ovat hauskoja, silloinhan useimmiten vasta raaskii ostaa niitä tavaroita, jotka ennen oli kalliita ja usein saavuttamattomissa.
Voi kuinka ihania! Tuo servettiteline on ihan huippu, silmä lepää näissä :)
Hei Merja, lorvipäivät ovat hyviä ja itse kukin niitä tarvitsee aina silloin tällöin. Sellaista pientä itsensä hemmottelua.
Kivoja löytöjä, vaikka yksi myyjä suustaan törppöjä päästelikin. Ei tosiaankaan asiakkaiden kuulleen pitäisi tuollaisia ladella... Ei kun asiakaspalvelukurssille se nainen ;-)
Mukavaa viikon jatkoa,
Katja
Lorvipäivää vieteään meilläkin tänään..
Kauniita ostoksia olet tehnyt:) Myyjän töksäys kyllä kuulostaa ihan hölmöltä, vielä sinun kuultesi, koska ei sitä nyt alennuksellakaan mitä vaan osteta:))
t.Marja
Ihania ostoksia kaikki.
Olipas siinä liikkeessä "mukavat" myyjät..kaameeta tekstiä ja vielä asiakkaan kuullen.
Moi! Mielenkiintoinen tuo keskustelu kaupassa ja vielä asiakkaan aikana!! Erikoista. Tiia kertoi myös koti suklaan sävyissä blogissaan tarinan asiakaspalvelusta jollain uudella kirpparilla. Liike oli suljettu ja jonottavat, maksavat asiakkaat oli käännytetty pois. Erikoista sekin!! Minusta asiakaspalvelun tulee olla aina erityishyvää. Silloin voi saada asiakkaan tulemaan myös uudelleen!
Lorvailupäiväsi kuulosti ihanalta ja ostoksesi ovat oikein kauniita!
Lähetä kommentti