tiistai 8. marraskuuta 2011

Nauha-addiktio


Tykkään tosi paljon erilaisista nauhoista ja "nauhakaapistani" löytyykin rulla poikineen :) Näihin kuviin näköjään valikoitui aika seesteisiä värejä, mutta kyllä räväkämmänkin värisiä nauhoja löytyy.


Jouluvärkkäykset ovat kovassa vauhdissa ja nauhat kuuluvat osana aika moniin värkkäyksiini. Välillä tosin tuntuu siltä, että haluaisin säästellä joitakin nauhoja, mutta eiväthän ne ketään kaapissa ilahduta. Varsinkin yllä olevien nauhojen kohdalla on käynyt niin; raahasin ne Amsterdamin RM:n myymälästä ja olen jemmannut niitä toistaiseksi kaapissa :) Koskahan raaskisin ottaa ne käyttöön?



Värkkäystehdas on siis käynnissä ja tänään valmistui mm. rasioita. Kokeilin ensimmäistä kertaa pyöreiden rasioiden päällystämistä decoupage-menetelmällä ja hyvin toimi. Näitä siis lisää. 

Nyt "Klikkaa mua". Iloista viikon jatkoa!

Terkuin Merja

19 kommenttia:

Louise kirjoitti...

Mistä ostat kaikki ihanat nauhat?? ;)

Mari - Somasti kirjoitti...

Mulla on vähän sama jemma ongelma!! :)

Esmeralda kirjoitti...

Suloisia nauhoja ja kauniit rasiat!

Merja K kirjoitti...

Louise, aina kun näen kauniin nauhan, nappaan sen kassan kautta mukaan :) Mistä milloinkin, välillä myös alan tukuista, joihin eivät valitettavasti kuluttajat pääse

Mari, heh, kohtalotoveri löytyi :)

Kiitos Esmeralda!

sirkkis kirjoitti...

Sinulla on samanlainen harrastus kuin minulla Suuret laatikot täynnä nauhoja, nyörejä ja ihania pitsejä.
Tosin minulle on niistä suuri kulutus kun nuo tekemäni nuket tarvitsee vaatteissaan paljon kaunista.

Merja K kirjoitti...

Sirkkis, hyvä, että raaskit käyttää nauhojasi. Minunkin täytyy "parantaa" tapani :)

Elsa kirjoitti...

Sama addiktio täälläkin!

Nonna kirjoitti...

Nauhat on ihania! Siitä tulikin mieleen, että täällä tarvittais kipeästi ihanaa isoa kaappia kaikille askartelukamoille.

Olen muuten katsellut jotain kivaa kärpässieninauhaa. Onko sulla tullut vastaan?

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Ihania nauhoja...☺

Saga kirjoitti...

ihania varsinkin nuo nauhat, joissa on tekstiä. Ja rasiat on upeita. Rauhallisen kauniita...Vai voiko niin sanoa?

Anonyymi kirjoitti...

Hei!
Sama täälä, joitakin asioita ei vaan raaski käytää.
Kerrotko mistä tuo paperi rasioiden päällä on, vai onko servettiä.
t Riitta

Merja K kirjoitti...

Elsa, hyvä!

Nonna, olen itsekin yrittänyt noista löytää, mutta ei ole vielä tullut vastaan :(

Kiitos Irmastiina!

Saga, kauniisti sanottu :)

Riitta, se on servettiä. Varsinkin pienistä sisustuspuodeista löytyy kauniita servettejä

Meän Satu kirjoitti...

Ihania nauhoja! :)
Ja rasiatki on superkauniita :)

Nina kirjoitti...

Ihania värkkäyksiä sinulla taasen!!
Minä tunnustaudun myös nauha-addiktiksi ja niitä on minulle kertynytkin, kun en meinaa raaskia niitä käyttää ;-D

Merja K kirjoitti...

Kiitos Satu! Itsekin olen kyllä tyytyväinen noihin rasioihin - pienillä jutuilla saa kaunista aikaiseksi :)

Kiva Nina, että poikkesit! Sinun värkkäyksesi inspiroivat minua usein, sinulla on niin kauniita luonnonmateriaalijuttuja. Mm. se äskettäin tekemäsi havupallo on todella kaunis :)

Taikku kirjoitti...

Ihania nauhoja, varsinkin nuo RM:n..Klikkaa mua on miun lemppari nykyisin, lapsetkin katsoo, vaikkei se nyt ehkä vielä 6 vuotiaalle ole sopivin ohjelma..

Merja K kirjoitti...

Taikku, edelleenkin RM:n nauhat odottavat kaapissa käyttöönottoa, en vieläkään raaskinut :)

emmi kirjoitti...

ihania nauhoja ja rasioita!

Merja K kirjoitti...

Kiitos Emmi!